Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez Husla Sp. z o.o. ul. Mszczonowska 76, 05-090 Janki oraz określa zasady i warunki świadczenia przez w/w firmę usług nieodpłatnych drogą elektroniczną.
§ 1 Definicje
1. Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
2. Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.
3. Dostawca - oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów: a) firmę kurierską DPD Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
4. Klient - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.
5. Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
6. Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
7. Regulamin - oznacza niniejszy regulamin
8. Sklep Stacjonarny - oznacza miejsce przeznaczone do obsługi Klientów tj. adresem firmy Husla Sp. z o.o.
9. Sprzedawca - oznacza Husla Sp. z o.o. z siedzibą w 05-090 Janki, ul. Mszczonowska 76 zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000719494, NIP 5342578331, REGON 369594746
10. Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy, działające w domenie www.husla.pl
11. Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.
12. Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.
13. Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.
§ 2 Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego
1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, Strony Internetowej Sklepu, a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu (za wyjątkiem niektórych logotypów i zdjęć prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
2. Sprzedawca dołoży starań, aby korzystanie ze Sklepu Internetowego było możliwe dla użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu to przeglądarka internetowa z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s.
3. Sprzedawca stosuje mechanizm plików "cookies", które podczas korzystania przez Klientów ze Strony Internetowej Sklepu, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Stosowanie plików "cookies" ma na celu poprawne działanie Strony Internetowej Sklepu na urządzeniach końcowych Klientów. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Klientów ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. Każdy Klient może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Sprzedawca wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu.
4. W celu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu oraz w celu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.
5. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta Sklepu Internetowego, Strony Internetowej Sklepu lub usług nieodpłatnych świadczonych przez Sprzedawcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
6. Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła.
§ 3 Zamówienia
1. Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.
2. Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
3. Klient składający zamówienie za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, kompletuje zamówienie wybierając Towar, którym jest zainteresowany. Dodanie Towaru do zamówienia następuje przez wybór polecenia "DODAJ DO KOSZYKA" pod danym Towarem prezentowanym na Stronie Internetowej Sklepu. Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w „KOSZYKU” sposobu Dostawy oraz formy płatności, składa zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy, wybierając na Stronie Internetowej Sklepu przycisk „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy, Klient jest informowany o łącznej cenie za wybrany Towar i Dostawę, jak też o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży.
4. Złożenie zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.
5. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego złożenia.
6. Następnie, po potwierdzeniu złożenia zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Informacja o przyjęciu zamówienia do realizacji jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w §4 ust. 4 powyżej i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
7. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku na adres poczty elektronicznej Klienta lub pisemnie na wskazany przez Klienta podczas Rejestracji lub składania zamówienia adres.
§ 4 Płatności
1. Ceny na Stronie Internetowej Sklepu zamieszczone przy danym Towarze stanowią ceny brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy i składaniu zamówienia.
2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:
a) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy);
b) płatność poprzez serwis Przelewy24 (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy);
c) gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia);
d) gotówką przy odbiorze osobistym – płatność w biurze Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w biurze Sprzedawcy).
3. Klient jest każdorazowo informowany przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu o terminie w jakim jest zobowiązany dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży.
4. W wypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie, o którym mowa w §5 ust. 3 Regulaminu, Sprzedawca wyznacza Klientowi dodatkowy termin na dokonanie płatności i informuje o nim Klienta na Trwałym nośniku. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie płatności zawiera również informację, że po bezskutecznym upływie tego terminu, Sprzedawca odstąpi od Umowy sprzedaży. W wypadku bezskutecznego upływu drugiego terminu na dokonanie płatności, Sprzedawca prześle Klientowi na Trwałym nośniku oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
§ 5 Dostawa
1. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.
2. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia.
3. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z §5 ust. 2 Regulaminu.
4. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży w wypadku wyboru przez Klienta opcji płatności „za pobraniem”.
5. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.
6. Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika Dostawcy. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.
7. Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru można dokonać w biurze Sprzedawcy w Dni Robocze, w godzinach otwarcia wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu, po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą terminu odbioru za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
8. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary.
9. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.
§ 6 Rękojmia
1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:
a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.
4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.
§ 7 Reklamacje
1. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
2. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
3. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres info@husla.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.
§ 8 Gwarancja
1. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora.
2. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest każdorazowo prezentowana na Stronie Internetowej Sklepu.
§ 9 Odstąpienie od Umowy sprzedaży
1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 30 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to musi zostać złożone pisemnie na adres Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
4. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
6. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
7. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
8. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.
10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
§ 10 Odpowiedzialność Klienta w zakresie zamieszczanych przez niego treści
1. Zamieszczając treści oraz udostępniając je Klient dokonuje dobrowolnego rozpowszechniania treści. Zamieszczane treści nie wyrażają poglądów Sprzedawcy i nie powinny być utożsamiane z jego działalnością. Sprzedawca nie jest dostawcą treści, a jedynie podmiotem, który zapewnia w tym celu odpowiednie zasoby teleinformatyczne.
2. Klient oświadcza, że:
a) jest uprawniony do korzystania z autorskich praw majątkowych, praw własności przemysłowej i/lub praw pokrewnych do – odpowiednio - utworów, przedmiotów praw własności przemysłowej (np. znaki towarowe) i/lub przedmiotów praw pokrewnych, które składają się na treści;
b) umieszczenie oraz udostępnienie w ramach usług, o których mowa w §11 Regulaminu, danych osobowych, wizerunku oraz informacji dotyczących osób trzecich nastąpiło w sposób legalny, dobrowolny oraz za zgodą osób, których one dotyczą;
c) wyraża zgodę na wgląd do opublikowanych treści przez innych Klientów oraz Sprzedawcę, jak również upoważnia Sprzedawcę do ich wykorzystania nieodpłatnie zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu;
d) wyraża zgodę na dokonywanie opracowań utworów w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
3. Klient nie jest uprawniony do:
a) zamieszczania w ramach korzystania z usług, o których mowa w §11 Regulaminu, danych osobowych osób trzecich oraz rozpowszechniania wizerunku osób trzecich bez wymaganego prawem zezwolenia lub zgody osoby trzeciej;
b) zamieszczania w ramach korzystania z usług, o których mowa w §11 Regulaminu, treści o charakterze reklamowym i/lub promocyjnym.
4. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za zamieszczane przez Klientów treści pod warunkiem otrzymania powiadomienia zgodnie z §13 Regulaminu.
5. Zabronione jest zamieszczanie przez Klientów w ramach korzystania z usług, o których mowa w §11 Regulaminu, treści które mogłyby w szczególności:
a) zostać zamieszczane w złej wierze, np. z zamiarem naruszenia dóbr osobistych osób trzecich;
b) naruszać jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym prawa związane z ochroną praw autorskich i praw pokrewnych, ochroną praw własności przemysłowej, tajemnicą przedsiębiorstwa lub mające związek ze zobowiązaniami o zachowaniu poufności;
c) posiadać charakter obraźliwy bądź stanowić groźbę skierowaną do innych osób, zawierałyby słownictwo naruszające dobre obyczaje (np. poprzez użycie wulgaryzmów lub określeń powszechnie uznawanych za obraźliwe);
d) pozostawać w sprzeczności z interesem Sprzedawcy;
e) naruszać w inny sposób postanowienia Regulaminu, dobre obyczaje, przepisy obowiązującego prawa, normy społeczne lub obyczajowe.
6. W przypadku otrzymania powiadomienia zgodnie z §13 Regulaminu, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikowania lub usuwania treści zamieszczanych przez Klientów w ramach korzystania przez nich z usług, o których mowa w §11 Regulaminu, w szczególności w odniesieniu do treści, co do których, opierając się na doniesieniach osób trzecich lub odpowiednich organów, stwierdzono, że mogą one stanowić naruszenie niniejszego Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa. Sprzedawca nie prowadzi bieżącej kontroli zamieszczanych treści.
7. Klient wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie przez Sprzedawcę umieszczonych przez niego treści w ramach Strony Internetowej Sklepu.
§ 11 Zgłaszanie zagrożenia lub naruszenia praw
1. W przypadku, gdy Klient lub inna osoba lub podmiot uzna, iż treść publikowana na Stronie Internetowej Sklepu narusza ich prawa, dobra osobiste, dobre obyczaje, uczucia, moralność, przekonania, zasady uczciwej konkurencji, know-how, tajemnicę chronioną prawem lub na podstawie zobowiązania, może powiadomić Sprzedawcę o potencjalnym naruszeniu.
2. Sprzedawca powiadomiony o potencjalnym naruszeniu, podejmuje niezwłoczne działania mające na celu usunięcie ze Strony Internetowej Sklepu, treści będących przyczyną naruszenia.
§ 12 Ochrona danych osobowych
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej „RODO”), informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych Klientów przekazanych Sprzedawcy dobrowolnie w ramach składania zamówienia jednorazowego oraz w ramach świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną lub w ramach innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca.
2. Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych można kontaktować się wysyłając e-mail na adres: info@husla.pl lub na adres siedziby Administratora wskazany w§ 1 pkt 10
4. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji zamówień, świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną oraz innych celów określonych w Regulaminie. Dane są przetwarzane wyłącznie na podstawie przepisów prawa lub zgody wyrażonej przez Klienta zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
5. Klient przekazuje swoje dane osobowe Sprzedawcy dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych danych uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia Klienta.
6. Każdy kto przekaże Sprzedawcy swoje dane osobowe, ma prawo dostępu do ich treści oraz do ich poprawiania.
7. Sprzedawca zapewnia możliwość usunięcia danych osobowych z prowadzonego zbioru. Sprzedawca może odmówić usunięcia danych osobowych, jeżeli Klient nie uregulował wszystkich należności wobec Sprzedawcy lub naruszył obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie danych osobowych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności Klienta.
8. Sprzedawca chroni przekazane mu dane osobowe oraz dokłada wszelkich starań w celu zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem.
9. Sprzedawca przekazuje dane osobowe Klienta Dostawcy w zakresie niezbędnym do realizacji Dostawy.
10. W przypadku, gdy Klient wybierze płatność poprzez system Przelewy24, jego dane osobowe są przekazywane w zakresie niezbędnym dla realizacji płatności firmie PayPro S.A., ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań.
§ 13 Postanowienia końcowe
1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi Przedsiębiorcami Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.
2. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze Strony Internetowej Sklepu.
3. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
4. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych.
5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu. Sprzedawca poinformuje Klienta na 7 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu o zmianie Regulaminu za pomocą wiadomości przesłanej drogą elektroniczną zawierającej odnośnik do tekstu zmienionego Regulaminu. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy zgodnie z postanowieniami §15 Regulaminu.
6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.09.2018r.
§ 14 Ustawa
Art. 37. 1. Dystrybutor obowiązany jest do nieodpłatnego odbioru zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w punkcie sprzedaży, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt sprzedawany. 2. Dystrybutor, dostarczając nabywcy sprzęt przeznaczony dla gospodarstw domowych, obowiązany jest do nieodpłatnego odbioru zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w miejscu dostawy tego sprzętu, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt dostarczony. 3. Dystrybutor prowadzący jednostkę handlu detalicznego o powierzchni sprzedaży w rozumieniu art. 2 pkt 19 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wynoszącej co najmniej 400 m2 poświęconej sprzedaży sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych, jest obowiązany do nieodpłatnego przyjęcia w tej jednostce lub w jej bezpośredniej bliskości zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych, którego żaden z zewnętrznych wymiarów nie przekracza 25 cm, bez konieczności zakupu nowego sprzętu przeznaczonego dla gospodarstw domowych.
Art. 39. Dystrybutor jest obowiązany do: 1) udostępniania na rynku wyłącznie sprzętu: a) wprowadzonego do obrotu przez wprowadzającego sprzęt wpisanego do rejestru lub pochodzącego od producenta, który wyznaczył autoryzowanego przedstawiciela wpisanego do rejestru, b) oznakowanego zgodnie z art. 14 ust. 1; 2) umieszczenia w widocznym miejscu w punkcie sprzedaży informacji o punktach zbierania zużytego sprzętu, a w przypadku udostępniania na rynku sprzętu za pomocą środków porozumiewania się na odległość – do przekazania tych informacji w sposób umożliwiający zapoznanie się z nimi, w szczególności na stronie internetowej lub w formie komunikatu;
PSZOK UL. BRYŁY 05-800 PRUSZKÓW
Instrukcja bezpieczeństwa i użytkowania czajników elektrycznych Husla
• Przed włączeniem urządzenia dokładnie zapoznaj się z instrukcją i zachowaj ją na przyszłość.
·Urządzenie jest przewidziane wyłącznie do użytku prywatnego i zgodnego z przeznaczeniem. Urządzenie nie nadaje
się do wykorzystania komercyjnego. Nie używać na zewnątrz. Trzymać z dala od źródeł ciepła, bezpośredniego
światła słonecznego i wysokiej wilgotności. Nie obsługiwać urządzenia mokrymi rękami. Jeśli urządzenie jest
wilgotne lub mokre, natychmiast odłącz je od zasilania. Nie zanurzać w wodzie.
• Podczas czyszczenia lub w przypadku odkładania urządzenia należy je wyłączyć i zawsze wyjąć wtyczkę z gniazdka
(należy ciągnąć za wtyczkę, nie za kabel). Jeśli urządzenie nie jest wykorzystywane, należy usunąć wszelkie
dołączone akcesoria.
·Nigdy nie należy pozostawiać urządzenia bez nadzoru. Aby ochronić dzieci przed zagrożeniami związanymi z
urządzeniami elektrycznymi, należy się upewnić, że kabel nie zwisa i że dzieci nie mają dostępu do urządzenia.
Regularnie sprawdzaj urządzenie i kabel pod kątem uszkodzeń. Nie używaj urządzenia jeśli jest uszkodzone.
·Urządzenie jest przeznaczone wyłącznie do użytku domowego.
·Nie próbuj samodzielnie naprawiać urządzenia. Zawsze należy skontaktować się z autoryzowanym technikiem. Aby
uniknąć ekspozycji na zagrożenie, należy zawsze dbać o to, by uszkodzony kabel był wymieniany wyłącznie przez
producenta, jego dział serwisu lub wykwalifikowaną osobę i na kabel tego samego typu.
·Urządzenia nie mogą być wykorzystywane przez dzieci poniżej 8 roku życia, osoby o ograniczonych zdolnościach
ruchowych, postrzegania lub umysłowych, bez nadzoru lub instrukcji dotyczących wykorzystania urządzenia w
bezpieczny sposób i zrozumienia związanych z nim zagrożeń. Dzieci nie mogą bawić się urządzeniem. Czyszczenie
i konserwacja prowadzona przez użytkownika nie mogą być wykonywane przez dzieci bez nadzoru.
• Jeśli kabel zasilający jest uszkodzony, musi on zostać wymieniony przez producenta, jego przedstawiciela
serwisowego lub podobnie wykwalifikowaną osobę w celu uniknięcia zagrożeń.
• Należy używać wyłącznie oryginalnych części zamiennych.
• Należy zwracać szczególną uwagę na następujące „Specjalne instrukcje bezpieczeństwa"
• Napełniać tylko zimną wodą.
• ·Poziom wody musi znajdować się pomiędzy znacznikami MAX i MIN! Jeśli poziom wody będzie powyżej poziomu
MAX, gotująca się woda i para może wydobyć się z czajnika i spowodować oparzenia.
• Wyłącz czajnik przed zdjęciem go z bazy.
• ·Czajnik można wykorzystywać tylko w połączeniu z dostarczoną bazą.
• Nie zanurzać urządzenia w wodzie.
• ·Jeśli kabel zasilający jest uszkodzony, nie należy używać czajnika, a kabel musi zostać wymieniony przez
producenta, jego przedstawiciela serwisowego lub podobnie wykwalifikowaną osobę w celu uniknięcia zagrożeń.
• Zawsze należy się upewnić, że pokrywa jest szczelnie zamknięta. Baza i
zewnętrzna część czajnika nie mogą być mokre.
• ·Jeśli czajnik zostanie nadmiernie napełniony, może dojść do wyrzucenia z niego wody i zwarcia.
• Pierwsze wykorzystanie czajnika
Należy dokładnie zapoznać się z niniejszą instrukcją obsługi i przechowywać ją w bezpiecznym miejscu do
wykorzystania w przyszłości. Przed pierwszym użyciem należy zagotować i wylać zagotowaną wodę. Jeśli wciąż
wyczuwalny jest specyficzny smak lub zapach, powtórzyć raz jeszcze. Należy wykorzystywać wyłącznie wodę bez
żadnych dodatków lub składników.
• Użytkowanie
• I. Umieść czajnik na płaskiej powierzchni.
• Podnieś pokrywę czajnika. Napełnij go zimną wodą. Poziom wody można odczytać na wskaźniku znajdującym się z
boku czajnika. Nie należy przepełniać czajnika.
• Z powrotem zamknij pokrywę i upewnij się, czy jest całkowicie włożona.
• Umieść czajnik na bazie.
• Podłączenie do zasilania
. Sprawdź, czy zasilanie z sieci ma takie samo napięcia jak czajnik. Aby uzyskać informacje o napięciu czajnika,
sprawdź tabliczkę znamionową na podstawie.
• UWAGA: Nie należy otwierać pokrywy, gdy woda się gotuje.
• Włącz czajnik za pomocą przełącznika WI./Wyl. Lampka kontrolna zapala się.
• Czajnik wyłącza się automatycznie, gdy woda się zagotuje. Teraz odłącz czajnik od zasilania, jeśli nie będzie dalej
używany. Podczas nalewania wody z czajnika należy zawsze upewnić się, że pokrywka jest zablokowana w pozycji
zamkniętej. Uwaga na kamień!
• Czyszczenie
I. Przed przystąpieniem do czyszczenia należy zapoznać się z instrukcjami bezpieczeństwa w tym dokumencie.
II. Wyłącz czajnik, odłącz go od zasilania i opróżnij oraz pozwól ostygnąć przed przystąpieniem do czyszczenia.
• ·W razie konieczności zewnętrzną część czajnika należy czyścić lekko wilgotną szmatką. Nie należy
wykorzystywać ostrych lub ściernych materiałów czyszczących!
• Zalecane jest regularne odkamienianie czajnika za pomocą odkamieniacza w celu zwiększenia długości
eksploatacji i zredukowania nadbudowywania się kamienia; w przypadku szczególnie twardej wody wysoce zalecamy
wykorzystywanie wody filtrowanej w celu zwiększenia długości jego eksploatacji i zapobiegania nadbudowywaniu się
kamienia.
• Odkamienianie
• ·Częstotliwość odkamieniania zależy od twardości wody oraz tego, jak często wykorzystywane jest urządzenie.
I. Jeśli czajnik wyłącza się, nim woda się zagotuje, prawdopodobnie wymaga odkamieniania.
• ·Nie wykorzystuj do tego celu octu; należy wykorzystywać dostępny środek odkamieniający na bazie kwasu
cytrynowego. Należy wykorzystywać ilości podane w instrukcji.
• Ochrona środowiska
• Niniejszy produkt jest objęty Dyrektywą w sprawie zużytego sprzętu elektrotechnicznego i elektronicznego
(WEEE). Nie należy wyrzucać urządzenia wraz z normalnymi odpadami z gospodarstwa domowego; należy je
przekazywać do lokalnego centrum recyklingu.
• Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z lokalnymi władzami lub sprzedawcą
• Urządzenie oznaczone symbolem przekreślonego kontenera na odpady zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015
r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. 2015 poz. 1688).
• Powyższy symbol wskazuje na selektywną zbiórkę zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, co oznacza,
że nie wolno wyrzucać go łącznie z innymi odpadami.
• Użytkownik jest zobowiązany do oddania go prowadzącym zbieranie zużytego sprzętu elektrycznego i
elektronicznego. Prowadzący zbieranie, w tym lokalne punkty zbiórki, sklepy, gminne jednostki, tworzą odpowiedni
system umożliwiający oddanie tego sprzętu. Odpowiednie postępowanie ze zużytym sprzętem elektrycznym i
elektronicznym zapobiega potencjalnym negatywnym konsekwencjom dla środowiska naturalnego i ludzkiego zdrowia,
wynikających z obecności w sprzęcie niebezpiecznych: substancji, mieszanin oraz części składowych. Jednocześnie
pozwoli zaoszczędzić naturalne zasoby naszej Ziemi, ponieważ surowce uzyskane z przetwarzania sprzętu są
powtórnie wykorzystywane do procesów produkcyjnych.
Instrukcja bezpieczeństwa i użytkowania grilla elektrycznego Husla
Przeczytaj instrukcję przed uruchomieniem i zachowaj ją na przyszłość
1. To urządzenie jest przeznaczone wyłącznie do użytku domowego. Nie używaj tego urządzenia niezgodnie z jego przeznaczeniem. Nie używaj
na zewnątrz.
2. Nie pozostawiaj urządzenia bez nadzoru podczas użytkowania. Małe dzieci lub osoby niepełnosprawne powinny znajdować się pod
nadzorem, aby upewnić się, że nie bawią się urządzeniem lub nie używają go niewłaściwie.
3. Nie dotykaj gorących powierzchni, użyj uchwytu do podniesienia górnej płyty.
4. Zawsze używaj grilla na suchej, równej powierzchni.
5. Nie umieszczaj tego urządzenia na gorącym palniku gazowym lub elektrycznym ani w ich pobliżu, ani w miejscach, w których mogłoby dotknąć
rozgrzanego piekarnika.
6. Podczas korzystania z tego urządzenia należy zapewnić odpowiednią przestrzeń powietrzną nad i ze wszystkich stron dla zapewnienia cyrkulacji.
7. Na powierzchniach, na których ciepło może powodować problem, zaleca się matę izolacyjną.
8. Nie pozwól, aby przewód zwisał z krawędzi stołu lub blatu, dotykał gorących powierzchni lub zakleszczał się.
9. Nie zanurzaj przewodu, wtyczki ani urządzenia w wodzie ani żadnym innym płynie.
10. Zawsze wyłączaj zasilanie w gniazdku, a następnie wyjmij wtyczkę przed próbą przeniesienia urządzenia, które nie jest używane oraz przed
czyszczeniem lub przechowywaniem.
11. Do czyszczenia tego urządzenia nie używaj ostrych środków ściernych, żrących środków czyszczących ani środków do czyszczenia
piekarników.
12. Regularnie sprawdzaj przewód zasilający, wtyczkę i samo urządzenie pod kątem uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia jakiegokolwiek
uszkodzenia należy natychmiast zaprzestać użytkowania urządzenia i oddać całe urządzenie do najbliższego autoryzowanego serwisu w celu
sprawdzenia, wymiany lub naprawy.
13. Zaleca się zainstalowanie wyłącznika różnicowo-prądowego (wyłącznika bezpieczeństwa) w celu zapewnienia dodatkowej ochrony podczas
korzystania z urządzeń elektrycznych. Zaleca się, aby w obwodzie elektrycznym zasilającym urządzenie zainstalować bezpieczny wyłącznik o
znamionowym prądzie różnicowym nieprzekraczającym 30 mA. Skontaktuj się z elektrykiem, aby uzyskać profesjonalną poradę.
Przed użyciem należy usunąć wszelkie materiały promocyjne i opakowania. Sprawdź, czy płyty grzejne są czyste i wolne od kurzu. W razie potrzeby
przetrzyj wilgotną szmatką.
UŻYWAĆ jako grilla
1. Włóż wtyczkę do gniazdka 230 / 240V i włącz. Zapali się czerwona lampka zasilania i zielona lampka.
2. Pozwól prasie Grill & Sandwich nagrzać się, aż zaświeci się zielona kontrolka „Gotowe”.
3. Umieść mięso lub potrawy do przyrządzenia na dolnej płycie do gotowania. Czas gotowania można znaleźć w przepisach na grillowanie lub
przewodniku.
4. Zamknij górną płytę grzewczą, która ma pływający zawias, który jest zaprojektowany tak, aby równomiernie dociskać potrawę. Górna płyta musi
być całkowicie opuszczona, aby uzyskać ślady grillowania na wybranych potrawach.
5. Gdy wybrane potrawy będą grillowane, otwórz pokrywę. Usuń jedzenie za pomocą plastikowej łopatki
Do użytku jako prasa do kanapek
1. Włóż wtyczkę do gniazdka 230 / 240V i włącz. Zapali się czerwona lampka zasilania i zielona lampka.
2. Poczekaj, aż przycisk Grill & Sandwich rozgrzeje się, aż zaświeci się zielona kontrolka „Gotowe”.
3. W tym czasie przygotuj kanapkę i umieść ją na dolnej płycie grzewczej. Kanapki należy zawsze umieszczać w kierunku tylnej części dolnej płyty
grzewczej.
4. Zamknij górną płytę grzewczą, która ma pływający zawias, który jest zaprojektowany tak, aby równomiernie dociskać kanapkę. Aby przygotować
kanapki, górna płyta musi być całkowicie opuszczona.
5. Opiekanie powinno zająć około 4-5 minut. Dokładny czas opiekania będzie kwestią gustu. Zależy to również od rodzaju pieczywa i użytego
nadzienia.
6. Gdy kanapka jest upieczona, otwórz pokrywę za uchwyt. Wyjmij kanapkę za pomocą plastikowej szpatułki. Nigdy nie używaj metalowych
szczypiec ani noża, ponieważ mogą one uszkodzić nieprzywierającą powłokę płyt kuchennych.
Pielęgnacja i czyszczenie
Przed czyszczeniem wyłącz zasilanie w gniazdku elektrycznym, a następnie wyjmij wtyczkę. Przed czyszczeniem poczekaj, aż grill i prasa do
kanapek ostygną. Urządzenie jest łatwiejsze do czyszczenia, gdy jest lekko ciepłe. Zawsze czyść grill i prasę do kanapek po każdym użyciu, aby
zapobiec gromadzeniu się przypieczonych potraw. Wytrzyj płyty grzejne miękką myjką aby usunąć resztki jedzenia. W przypadku pozostawionych
resztek jedzenia wyciśnij trochę ciepłej wody zmieszanej z detergentem na resztki jedzenia, a następnie wyczyść miękką myjką lub połóż mokry
papier kuchenny na grillu, aby zwilżyć resztki jedzenia.
Czyszczenie tacki ociekowej
Po każdym użyciu wyjmij i opróżnij tackę ociekową i umyj tackę w ciepłej wodzie z mydłem. Unikaj stosowania ściereczek do szorowania lub silnych
detergentów, ponieważ mogą one uszkodzić powierzchnię.
Dokładnie wypłucz i wysusz czystą, miękką szmatką i wymień.
Przechowywanie
Do przechowywania grilla i prasy do kanapek
1. Wyłącz urządzenie i wyjmij wtyczkę z gniazdka.
2. Poczekaj, aż grill całkowicie ostygnie.
3. Przesuń zacisk do przechowywania w kierunku przedniego uchwytu do pozycji LOCK, tak aby górna i dolna płyta grzejna były ze sobą
połączone.
4. Wciśnij wyjmowaną tackę ociekową na miejsce.
5. Owiń przewód w obszarze przechowywania przewodu pod urządzeniem
6. Przechowywać na płaskiej, suchej powierzchni.
Ochrona środowiska
• Niniejszy produkt jest objęty Dyrektywą w sprawie zużytego sprzętu elektrotechnicznego i elektronicznego (WEEE). Nie należy wyrzucać
urządzenia wraz z normalnymi odpadami z gospodarstwa domowego; należy je przekazywać do lokalnego centrum recyklingu.
• Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z lokalnymi władzami lub sprzedawcą
• Urządzenie oznaczone symbolem przekreślonego kontenera na odpady zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie
elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. 2015 poz. 1688).
• Powyższy symbol wskazuje na selektywną zbiórkę zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, co oznacza, że nie wolno wyrzucać go łącznie
z innymi odpadami.
• Użytkownik jest zobowiązany do oddania go prowadzącym zbieranie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. Prowadzący zbieranie, w
tym lokalne punkty zbiórki, sklepy, gminne jednostki, tworzą odpowiedni system umożliwiający oddanie tego sprzętu. Odpowiednie postępowanie ze
zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym zapobiega potencjalnym negatywnym konsekwencjom dla środowiska naturalnego i ludzkiego zdrowia,
wynikających z obecności w sprzęcie niebezpiecznych: substancji, mieszanin oraz części składowych. Jednocześnie pozwoli zaoszczędzić naturalne
zasoby naszej Ziemi, ponieważ surowce uzyskane z przetwarzania sprzętu są powtórnie wykorzystywane do procesów produkcyjnych.
Instrukcja użytkowania i konserwacji.
Przestrzegaj podstawowych zasad użytkowania!
BEZPIECZEŃSTWO
1. Nie pozostawiaj naczyń, urządzeń, przyborów kuchennych w trakcie użytkowania bez nadzoru. 2. Nigdy nie
pozostawiaj dzieci samych w pobliżu naczynia czy urządzenia, kiedy jest ono użytkowane lub gorące.
3. Gorące naczynia/przybory odkładaj na powierzchnie odporne na ciepło.
4. Naczynie podnoś za rączkę/uchwyty do tego przeznaczone. Dodatkowo używaj do tego celu termoizolatorów
5. Produkt jest zgodny z uregulowaniami dotyczącymi asortymentu przeznaczonego do kontaktu z żywnością.
UŻYTKOWANIE
1. Przed pierwszym użyciem należy umyć produkt ciepłą wodą z płynem do mycia naczyń lub wilgotnym ręcznikiem
(w zależności od przeznaczenia) a następnie całkowicie osuszyć.
2. Nie należy używać akcesoriów o ostrych krawędziach w kontakcie z produktem posiadającym powłokę
nieprzywierającą.
3. Nie należy doprowadzać do gwałtownej zmiany temperatury – może doprowadzić to do odbarwień lub uszkodzeń.
4. Jeśli produkt wykorzystywany jest na kuchenkach gazowych, należy dobrać wielkość i moc palnika tak, aby płomień
nie wychodził poza jego dno i nie obejmował jego boków.
5. Produkt należy używać zgodnie z przeznaczeniem.
KONSERWACJA PRODUKTÓW
1. Naczynie należy wyczyścić dopiero po jego wystygnięciu – gorący produkt może ulec uszkodzeniu lub utracić
właściwości pod wpływem różnicy temperatur.
2. Po każdym użyciu produkt należy umyć ręcznie lub w zmywarce, jeśli etykieta na to pozwala i dobrze osuszyć.
3. Nie należy czyścić produktu ostrymi gąbkami, szczotkami metalowymi lub agresywnymi środkami czyszczącymi,
które mogą uszkodzić jego powierzchnię.
4. Naczynia/przybory należy przechowywać suche. Nie należy przechowywać naczyń/przyborów bez odpowiedniego
zabezpieczenia. Nieodpowiedni sposób przechowywania może doprowadzić do nieodwracalnych zmian produktu.
WARUNKI GWARANCJI
1. Okres gwarancyjny dla użytkownika wynosi 24 miesiące licząc od daty wydania towaru.
2. Gwarancja NIE obejmuje:
- naturalnego zużycia elementów w trakcie normalnego użytkowania,
- uszkodzeń powstałych wskutek użytkowania niezgodnego z instrukcją,
- zarysowań i odbarwień powstałych w wyniku zastosowania nieodpowiednich akcesoriów, bądź narzędzi.
- uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek uderzenia.
- uszkodzeń chemicznych lub termicznych, w tym uszkodzeń, odkształceń i odbarwień powłoki wynikających z
przegrzania naczynia lub szoku termicznego
- uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego czyszczenia z użyciem agresywnych środków chemicznych.
4. Powyższa gwarancja nie wyłącza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy
sprzedanej
HUSLA Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania
lub niezgodnego z przeznaczeniem oraz instrukcją
OBSŁUGA KLIENTA
W razie jakichkolwiek pytań dotyczących produktów HUSLA prosimy o kontakt pod poniższym adresem mailowym:
info@husla.pl